/*
-- 123 --
This source code of graphical user interface
has been generated automatically by RemoteXY editor.
To compile this code using RemoteXY library 2.2.5 or later version
download by link http://remotexy.com/en/library/
To connect using RemoteXY mobile app by link http://remotexy.com/en/download/
- for ANDROID 3.7.1 or later version;
- for iOS 1.0.7 or later version;
This source code is free software; you can redistribute it and/or
modify it under the terms of the GNU Lesser General Public
License as published by the Free Software Foundation; either
version 2.1 of the License, or (at your option) any later version.
*/
//////////////////////////////////////////////
// RemoteXY include library //
//////////////////////////////////////////////
// определение режима соединения и подключение библиотеки RemoteXY
#define REMOTEXY_MODE__HARDSERIAL
#include <RemoteXY.h>
// настройки соединения
#define REMOTEXY_SERIAL Serial2
#define REMOTEXY_SERIAL_SPEED 115200
// конфигурация интерфейса
#pragma pack(push, 1)
uint8_t RemoteXY_CONF[] =
{ 18,266,111,2,6,0,6,1,0,87
,36,12,12,49,72,12,12,2,1,43
,0,1,0,87,50,12,12,49,86,12
,12,2,1,45,0,1,0,36,50,12
,12,18,70,12,12,2,1,69,83,67
,0,1,0,36,33,12,12,19,87,12
,12,2,1,77,47,69,110,116,101,114
,0,1,0,25,42,12,12,6,79,12
,12,2,1,60,0,1,0,47,42,12
,12,31,78,12,12,2,1,62,0,1
,0,80,39,20,20,53,34,12,12,2
,2,32,208,161,208,190,209,133,209,128
,208,176,208,189,208,184,209,130,209,140
,0,7,32,76,28,25,7,53,28,20
,5,2,2,11,67,0,30,13,47,17
,11,35,44,23,2,1,9,67,0,36
,1,6,10,42,0,20,5,2,0,2
,67,0,53,1,10,10,42,5,20,5
,2,0,3,67,0,20,18,20,5,24
,18,20,5,2,2,9,67,0,20,23
,20,5,23,24,20,5,2,2,9,67
,0,20,28,20,5,24,28,20,5,2
,2,9,67,0,20,33,20,5,24,34
,20,5,2,2,9,67,0,20,38,20
,5,24,39,20,5,2,2,9,67,0
,20,43,20,5,23,44,20,5,2,2
,9,67,0,20,48,20,5,24,49,20
,5,2,2,9,67,0,20,53,20,5
,24,54,20,5,2,2,9,67,0,40
,18,20,5,45,19,20,5,2,2,9
,67,0,40,23,20,5,45,24,20,5
,2,2,9,67,0,40,28,20,5,44
,31,20,5,2,2,9,67,0,40,33
,20,5,46,35,20,5,2,2,9,67
,0,40,38,20,5,45,39,20,5,2
,2,9,67,0,40,43,20,5,46,44
,20,5,2,2,9,67,0,40,48,20
,5,46,49,20,5,2,2,9,67,0
,40,53,20,5,45,55,20,5,2,2
,9,67,0,60,18,20,5,53,18,20
,5,2,2,9,67,0,60,23,20,5
,53,24,20,5,2,2,9,67,0,60
,28,20,5,53,29,20,5,2,2,9
,67,0,60,33,20,5,53,35,20,5
,2,2,9,67,0,60,38,20,5,53
,40,20,5,2,2,9,67,0,60,43
,20,5,53,43,20,5,2,2,9,67
,0,60,48,20,5,53,47,20,5,2
,2,9,67,0,60,53,20,5,53,52
,20,5,2,2,9,67,0,80,18,20
,5,53,18,20,5,2,2,9,67,0
,26,1,10,10,6,2,20,5,2,0
,3,67,0,39,1,10,10,14,3,20
,5,2,0,3,67,0,63,1,5,10
,53,3,20,5,2,0,2,67,0,67
,1,10,10,53,4,20,5,2,0,3
,67,0,77,1,5,10,53,4,20,5
,2,0,2,67,0,81,1,10,10,53
,13,20,5,2,0,3,67,4,4,5
,20,5,4,5,20,5,2,0,11,131
,1,2,18,15,11,3,92,14,7,2
,1,49,0,131,0,2,30,15,10,33
,92,14,7,2,2,50,0 };
// структура определяет все переменные вашего интерфейса управления
struct {
// input variable
uint8_t button_1; // =1 если кнопка нажата, иначе =0
uint8_t button_2; // =1 если кнопка нажата, иначе =0
uint8_t button_3; // =1 если кнопка нажата, иначе =0
uint8_t button_4; // =1 если кнопка нажата, иначе =0
uint8_t button_5; // =1 если кнопка нажата, иначе =0
uint8_t button_6; // =1 если кнопка нажата, иначе =0
uint8_t button_7; // =1 если кнопка нажата, иначе =0
char edit_1[11]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
// output variable
char text_1[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_2[2]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_3[3]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_4[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_5[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_6[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_7[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_8[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_9[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_10[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_11[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_12[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_13[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_14[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_15[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_16[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_17[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_18[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_19[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_20[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_21[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_22[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_23[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_24[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_25[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_26[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_27[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_28[9]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_29[3]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_30[3]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_31[2]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_32[3]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_33[2]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_34[3]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
char text_35[2]; // =строка UTF8 оканчивающаяся нулем
// other variable
uint8_t connect_flag; // =1 if wire connected, else =0
} RemoteXY;
#pragma pack(pop)
/////////////////////////////////////////////
// END RemoteXY include //
/////////////////////////////////////////////
void setup()
{
RemoteXY_Init ();
// TODO you setup code
}
void loop()
{
RemoteXY_Handler ();
// TODO you loop code
// используйте структуру RemoteXY для передачи данных
}